Αυτή την περίοδο στο σχολείο μας εκτίθενται οι εργασίες των παιδιών, που δημιουργήθηκαν το χρονικό διάστημα της καραντίνας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του e-me. Όλα τα παιδιά κατάφεραν να γεμίσουνε δημιουργικά τον ελεύθερο χρόνο τους και να μείνουν σε επαφή με το μάθημα των εικαστικών παρόλο που το σχολείο έμεινε κλειστό για σχεδόν δύο μήνες.


Φτιάξανε έργα βασισμένα στην αντίληψη του χώρου και της τρίτης διάστασης, μάθανε την τεχνική του στένσιλ και δημιούργησαν ψαράκια, γνωρίσανε τον φανταστικό κόσμο του ζωγράφου Πάουλ Κλέε και δημιούργησαν έργα βασισμένα στην δουλειά του. Έψαξαν στο σπίτι τους αντικείμενα με μοτίβα, τα οποία τα απλοποίησαν για να δημιουργήσουν έργα βασισμένα στην επανάληψη και τον ρυθμό. Γνωρίσανε τον ζωγράφο Χουάν Μιρό και με μια διαδικασία που θύμιζε παιχνίδι ζωγράφισαν σαν αυτόν. Ήρθαν ξανά σε επαφή με τις ομάδες χρωμάτων αλλάζοντας τα χρώματα με τα συμπληρωματικά τους στο δωμάτιο του Βίνσεντ βαν Γκογκ και ζωγράφισαν το δικό τους χρησιμοποιώντας θερμά και ψυχρά χρώματα. Επίσης, ήρθαν σε επαφή με τα εικαστικά επαγγέλματα ( γραφίστας, αρχιτέκτονας, γελοιογράφος, σχεδιαστής κόμικς) και σχεδίασαν τους δικούς τους χυμούς, τις κατόψεις των σπιτιών τους, τις γελοιογραφίες τους, τα κόμικς τους και οδηγίες σχετικά με τον covid-19 σε μορφή βιβλίου.


Τέλος, διάλεξαν ένα καταναλωτικό προϊόν από την κουζίνα τους και το ζωγράφισαν σαν τον καλλιτέχνη της Pop art Άντι Γουόρχολ, αντέγραψαν έργα του Ρόι Λίχτενσταϊν και οπτικοποίησαν ένα μουσικό κομμάτι μεταφέροντας στο χαρτί σκέψεις και συναισθήματα που τους δημιούργησε.


Μπορείτε να δείτε τα έργα των παιδιών και στο ηλεκτρονικό φωτογραφικό λεύκωμα του σχολείου μας.

 

Η εκπαιδευτικός των εικαστικών Βίκυ Γεωργιοπούλου.